onsdag 24 april 2013

Då är

denna dag också slut och även jag
Skulle hämta min arbetskamrat KE imorse för samåkning till jobbet, men tyvärr glömde hon bort det så när jag ringde var hon nästan framme vid jobbet. Och hon kom på det när telefonen ringde.

Gjorde det vi skulle på förmiddan och sen hade vi personalkonferens i 3 timmar.
Gubben höll ställningarna här hemma och Älva var en stund i skolan. Tyvärr orkade hon inte hela dagen idag heller.
Lite senare var de till stallet en stund och maten stod nästan på bordet när jag kom hem.
Älva har suttit vid datorn och spelat spel samt tagit sig ett bad.
Gubben och jag har deklarerat och det var absolut inte roligt för inte blir det några pengar tillbaka här inte.
Dagen började med solsken som gick över till regn nu ikväll och jag behöver solsken.
Fick en maskin tvättad och ingenting broderat.
Nu är det läggdags igen och klockan tänker ringa samma tid imorgonbitti.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar