tisdag 30 oktober 2012

Vaknade imorse

för att jag behövde gå på toa och att hankatten kom in med en liten råtta som han tog med sig upp i sovrummet för att leka/äta.
Jaja, det är så att ha djur.
Gubben är på jobbet, jag försöker och har tagit hand om ren, torr tvätt, men jag har mer att ta reda på innan jag får känna mig riktigt nöjd.
Tjejerna sitter och spelar datorspel och är hur nöjda som helst efter att ha fått sovit tills de vaknade av sig själva(inte alls särskilt länge med tanke på att de är tonåringar).
Det var grått ute imorse, men nu tittar faktiskt solen fram.
Jag har varit duktig och ätit lunch och ska nu ta mig i kragen och göra klart den rena tvätten.
Belöning får sedan bli att sitta med broderiet, datorn, TV:n och telefonen.
HA EN FORTSATT TREVLIG TISDAG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar