onsdag 5 oktober 2011

Tisdagen försvann någonstans

och nu är det natt och onsdag.
När Älva åkt till skolan så gick jag och la mig igen och sov i lite mer än 2 timmar. Skönt var det.
Sen försökte jag komma igång och göra något, men det gick som vanligt dåligt. Fick iallafall lite tvätt tvättad och rentvätt vikt.
Eldade gjorde jag också.
Skjutsade min brorsdotter till stallet gjorde jag visst också på eftermiddan.
Mycket mindre roligt var det att upptäcka att den bruna labben hade ont strax under ögat och verkar emellanåt ha svårt att tugga. :-(
Gubben ringde och fick tag i en av våra veterinärer och han lugnade oss och sa att vi kunde avvakta till imorgon(alltså idag onsdag) så gubben får ringa direkt de öppnar imorgonbitti.
Solen sken igår och det blåste. Framåt eftermiddan kom molnen och det fortsatte blåsa.
Att jag sitter här och skriver mitt i natten beror på att jag jobbar. Har gjort måstena för natten och väntar nu på att tvätten ska blir klar så den kan vikas och bäras dit den ska.
HOPPAS NI SOVER GOTT OCH DRÖMMER SKÖNA DRÖMMAR!!!

2 kommentarer:

  1. Sov gott och drömde att jag drömde..... *ler*

    SvaraRadera
  2. Hoppas det inte är så farligt med hunden. Jag har sovit rätt så bra i natt. Nu ska jag gå och väva!! Ha en bra dag!

    SvaraRadera