lördag 2 juli 2011

En dag nästan

helt utan dator.
Imorse slog jag på gubbens dator en kort stund för att kolla bankkontot, sen åkte vi iväg och handlade lite. Det blev lite kläder till Älva och ett par kortbrallor till mig.
Sen blev det en sväng in på mataffären där det inhandlades matvaror till tacos. Blev visst lite mer också.
Hemma igen blev maten tillagad och uppäten.
Efter maten tittade vi på filmen "Trassel" och sen blev det slött igen.
Gubben tattade kablar i rummet innanför köket och jag satt ute och broderade och broderade.
Det blev ett litet avbrott för oss för vi fick ett snabbesök av gubbens yngsta brorsa med fru och barn.

Ser ni att det ska bli en delfin?

Det har varit en varm dag. Det lilla regn som hittills kommit kom imorse innan vi vaknade.

Har nästan väntat på ett åskregn för det har känts så i luften och det har börjat blåsa ordentligt några gånger, men än har det inte kommit något.

Nu är det dags för sängen igen så:

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

HA EN SKÖN SÖNDAG IMORGON!!!

2 kommentarer:

  1. Delfin, nej jag trodde det var en hare. Väntar spänt på nästa kort.

    SvaraRadera
  2. Nej, en delfin hade jag inte gissat på!

    SvaraRadera