onsdag 13 juli 2011

Denna dag håller på

att försvinna ut i intet känns det som.
Det gör den väl inte, men...
Imorse vaknade jag av en röst som inte borde vara vaken vid den tidpunkten, alltså före 6.
Men så var det. :-)
En Älva som inte kunde sova så hon satt och höll gubben sällskap innan han for till jobbet.
Jag gick upp och la mig och Älva la sig härnere och somnade hoppades jag. Men när jag äntligen vaknade 9.30 så satt hon och spelade datorspel och hade inte sovit.
Just nu håller hon på att städa sitt rum och möblera om lite.
Jag har plockat ordning i hennes garderob och vi får väl se hur länge det håller. ;-)
Jag funderar på om jag ska hoppa in i duschen så jag är färdig när gubben kommer hem för vi ska ut och leta en sladd och käka på det där stället med stort M. Bara för att få glasen. ;-)
Solen skiner även idag, men det är absolut inte för varmt.

HA EN FORTSATT SKÖN ONSDAG!!!

P.S. Jag tror jag vet varför det känns som dagen bara försvinner. Jag har bara 2,5(4,5 beroende på hur man räknar) dag kvar av min semester. D.S.

4 kommentarer:

  1. Jo, det är lätt att få lite panik när semestern lider mot sitt slut!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker dagarna försvinner fast man har ständig semester. Det blir inget gjort!

    SvaraRadera
  3. Dagarna går fort :-( . Ta till vara de sista på semestern och njuuuuuut.

    SvaraRadera
  4. Dagarna går fortare o fortare ju äldre man blir tycker jag.

    SvaraRadera