måndag 30 maj 2011

Det blev bättre

väder vart efter dagen gick.
Så mitt på dan satte jag mig i lä(blåste fortfarande förstås) och broderade på HelloKitty-katten. Det blev ca 1 timme innan det var dags för mig att göra mig iordning och åka till jobbet.
Nu sitter jag här hemma och väntar på att de som lånat bussen av gubben ska komma hem med den och att gubben och Älva ska komma hem.
Älvan skuttade runt och stukade förhoppningsvis bara foten(håller tummarna för det så den inte är bruten för vilken tid det kommer att ta annars innan det är läkt. :-( )
Men det vet väl alla människor att det kan ta tid på akuten.
Bussen har kommit hem och jag pratade precis med gubben och under tiden vi prata så ropade de på Älva. Så nu får vi hoppas att det går undan.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

1 kommentar:

  1. Kul att du hittat till min blogg :) Hoppas att det går bra för Älva nu. Ha det så gott !!

    SvaraRadera