måndag 9 maj 2011

Det är måndag idag

och jag började min dag med tuppen. :-)
När jag blev ensam hemma så åkte dammsugaren fram och golvet blev fritt från hundhår och sen fick det en omgång av moppen också.
Efter det tog orken lite slut och jag hamnade framför datorn innan jag klev in i duschen och gjorde mig vacker. :-)
Har fixat lite lunch och plockat undan tallrikarna åtminstone.
Hundarna har fått bada lite med hjälp av Älva.
Jag ska klippa mig idag och det ska bli så skönt att bli av med lite hår för nu är mitt hår långt, för långt.
Det var frost imorse, men det blev fort varmt och jag tror nästan att det är årets varmaste dag hittills.

2 kommentarer:

  1. Frost???? JAg som har cyklat utan mössa och utan vantar för första gången iår....

    SvaraRadera
  2. Vi slapp frost i natt. Skönt för nu ska det väl vara vår och varmt och skönt framöver.
    Hoppas du blev nöjd med håret.

    SvaraRadera