onsdag 9 mars 2011

Imorse så sov

jag faktiskt ända till 9 och det var behövligt.
Dagen började med sol ute och det såg ut att bli en vacker dag.
Gjorde mig i ordning för personalmöte mellan 12 och 15 och for iväg på det.
Under tiden jag var där så övergick det vackra vädret till att bli gråare och gråare och när det var dags för hemgång då regnade det ordentligt.
Bytte om direkt när jag kom hem, började elda och sitter nu vid datorn och funderar på vad som ska stå på bordet när gubben kommer hem från skogen.

1 kommentar:

  1. ÅH va härligt det lät.... JAg vaknade 0530 och undrade genast varför klockan var ställt så tidigt så då ställde jag om den och somnade..... Vaknade sen alldeles för sent och undrade vad som hänt..... JAg kan inte klockan och speciellt inte när jag är trött! Tur att man jobbar på fritids aå man kan äta frukost där...

    SvaraRadera