tisdag 8 mars 2011

Då har det blivit

kväller igen och det är dags för sängen.
Min klocka kommer inte att ringa 5.30 imorgonbitti iallafall. :-)
Maten stod på bordet när gubben kom in efter skogskörningen.
När den var uppäten blev det en stund vid våra datorer och sen var vi ut till kojan en sväng. Lyfte upp kartonger på vinden och letade efter garn.
Hittade en låda som var full med garn, men jag vet att det finns mer däruppe så jag får väl försöka ta mig dit upp själv och gå igenom allting.
Gubben suckade och stönade för det var ju inte direkt i hans intresse. :-)
Det värsta är väl att jag gör illa mig när jag sliter och drar i kartongerna och påsarna som finns där, men det får jag väl ta då.
Nu är det som sagt var dags för sängen och god nattsömn(hoppas jag).
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar