fredag 1 oktober 2010

Fredag, ledig dag, mycket att

göra och jag får ingenting gjort.
I september skrev jag en lista vad som borde göras innan oktober.
Jag har inte lyckats pricka av en enda grej så jag får väl ändra månad till november istället.
Okej, lite har väl blivit gjort. Gubben har röjt lite i kallrummet, men det finns kvar att göra där.
2 köksskåp har blivit rengjorda, men det finns flera kvar.
Och jag har letat efter garn till mina halsdukar, men inte hittat det än.
Jag har haft besök av Gugge idag på fika och hon hade tänkt brodera, men hon höll på med datorn istället. :-)
Jag har tvättat lite och börjat vika rentvätt och ska försöka ha det klart innan gubben slutar om 1 timme. Tror ni jag lyckas?

1 kommentar:

  1. Ja, ledig blir man väl när barnen flyttat ut och man själv gått i pension...kan man njuta av det då, måntro?
    Jag har också en lista liggande, det började bra eftersom jag skrev upp några struntpunkter men sedan...

    SvaraRadera