onsdag 14 juli 2010

Jag handarbetar lite också

Blå grytlappar
Igår kväll for gubben och jag in till den stora staden och där inhandlade jag lite tröjor både till ordinarepris och rea. Och jag fick 25% på ett ordinariepris så det blev billigt för mig. :-)
Gick in i mataffären och där köptes det mjölk och lite till, men det vi skulle ha där(gångjärn till grind) glömde vi bort.
Kvällen tillbringade vi på altanen tittades på en dvd-film och då passade jag på att virka lite.
Det var inte riktigt läge att sitta vid datorn då ett litet åskväder fanns i omgivningen, men kom inte med sin fulla styrka hit.
3 mm regn kom det och det är ju på tok för lite när det ändå ska regna.
Imorse följde jag med gubben till jobbet och gick därifrån och idag tog det 45 minuter och inte fullt lika varmt, men värmen har kommit nu.
Jag har tvättat 3 maskiner tvätt och hängt dessa och plockat ur diskmaskinen.
Nu ska jag upp i duschen och sen till jobbet fara och vara där till klockan 20.
Ha en fortsatt trevlig dag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar