måndag 12 juli 2010

En award fick jag

av Sytanten och jag blev jätteglad!
Tack så mycket!!! Till denna hör att man ska skriva 7 saker om sig själv(vilket kan vara svårt ibland).
1. Jag och gubben har varit ett par i 32,5 år nu och snart gifta i 22
2. Vi har inga egna barn, men har många barn och ungdomar runt oss ändå
3. Alla husdjur utom 2 som vi haft börjar på bokstaven B: Bilton, Baloo, Bilbo, Bibbi, Bella och de
3 som ej finns med oss längre, Bruno, Buster och Brasse. Taxen vi har nu heter Hebert(Hebbe)
(har ju B i mitten) och vår första tax hette Pontus(Tusse)
4. Är en riktig datanörd enligt gubben och en tomte, får abstinesbesvär om jag inte startar

datorn en dag, men blir det fel på datorn har jag ingen aning om hur jag ska göra
5. Älskar att läsa bloggar med alla fina handarbeten som alla ni gör, önskar att jag var lika
flitig som alla är
6. Gillar inte att laga mat, har en gubbe som är jätteduktig
7. Är väldigt lat och gillar inte heller att städa, men får jag riktigt lust så kan det gå undan

Det var 7 saker om mig själv och nu kommer det som är svårast av allt och det är att skicka detta vidare till andra bloggare.
Och nu smiter jag från det att skicka denna award vidare till några speciella bloggar eftersom jag inte kan välja några av de bra bloggar jag följer: så varsegod allihopa, ta för er för ni är bra allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar