lördag 8 maj 2010

Äventyret blev på

ett badhus i en närkommun.
Faktiskt riktigt skönt att ligga i blöt ett par timmar och då allra helst i bubbelpoolen som var varm. Inte så varmt i bassängvattnet(tyckte jag iallafall).
Inget roligt väder har det varit idag utan grått och kallt och med inslag av regn.
Vi käka på ett ställe med stort M på och jag är då fortfarande mätt.
Har suttit framför gubbens dator sen vi kom hem(min är utlånad till en nattarbetande tjej, skulle fixa skolarbete om det var lugnt mellan varven).
Gubben var konstigt nog trött(han som sov fler timmar än mig) så han har tagit sig en tupplur på ett par timmar tillsammans med taxen.
Lyssnar för en gångs skull på radion och på sport. Det är visst handbollsfinaler idag och spännande är det.
Men jag ska nog snart kolla om det finns något intressant på TV:n istället.
Och jag ska nog leta fram något handarbete också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar