tisdag 19 januari 2010

Har gått en

hel måndag och jag har inte noterat ner ett enda dugg varken här eller på facebook.
Och hur kan det komma sig?
Jo, jag jobbade hela dagen igår från klockan sju på morgonen till klockan nio på kvällen.
Visserligen hade jag 3 timmars rast som jag utnyttjade genom att åka hem, äta en matlåda och brodera taket och en del av det gula som ska vara i fönstren.
Sen var det bara att åka tillbaka till jobbet och göra resten av dagen.
Var faktiskt ganska mör när jag kom hem.
Idag har jag jobbat mellan åtta och tolv och det känns att det varit intensiva dagar, först med kalas i dagarna 3 nästan och sen jobb 1½ dag.
Nu ska det ätas lite och sen vet jag inte vad jag orkar med mera, men eldas behövs och vikas kläder och...


Tomtegubbens stuga har fått tak och nästan fullt ljus
i sitt hus

1 kommentar: