tisdag 26 januari 2010

Haft en lugn dag här hemma

med feber i kroppen, mitt på dan 37,4(har en temp på 36,5-36,6 i vanliga fall).
Lite snorig är jag också, men jag har inte magsjuka!
Än är det väl bäst att tillägga.
Har mest suttit framför datorn fast jag hade tänkt brodera färdigt tomten med sparken.
Det är bara efterstygnen kvar nu så vilken dag som helst är den klar(så jag kan börja på något nytt).


Suddig bild på tomten, efterstygnen syns knappt,
men det är röda streck på paketen
(får fixa bättre bild när den är helt färdig)
Och klockan har som vanligt blivit alldeles för mycket så nu väntar den sköna sängen på mig.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

4 kommentarer:

  1. Fin! Jag ska ta hälgen på mig att städa och broderera klart. kanske jag kommer ner om du inte är sjukare.
    Förästen så mår mikroorganismer dåligt om man ligger på 40 grader. Tänk på det när du ligger i feber frossa.
    Kraam

    SvaraRadera
  2. Hoppas du är bättre idag. Själv är jag också hemma, värken vill inte släppa riktigt. Hoppas det ger sig idag.

    SvaraRadera
  3. usch vad tråkigt att vara sjuk, du får lägga dig i soffan och drömma om att george clooney ringer på dörren

    SvaraRadera