onsdag 3 april 2013

Då var det

kväller igen!
Förmiddagen försvann ganska snabbt eftersom jag sov länge.
Eftermiddagen försvann också ganska snabbt med personalkonferens och sen var jag kvar på jobbet 2 timmar till för en annan saks skull.
När jag kom hem var det bara hundarna som var hemma.
Gubben och Älva var i stallet tillsammans med bekant J och en till som var med en stund.
Eftersom jag hade ätit på jobbet(blev bjuden på smörgåstårta) så var jag inte hungrig så gubben köpte med sig mat hem. Även Älva och bekant J åt utemat.
Meningen var att jag skulle ta fram broderiet och börja på en horoskopstavla(som helst ska vara färdig på lördag), men jag var på tok för trött.
Istället blev det virkning på sjal och ännu en skräckfilm. Faktiskt inga filmer jag strävar efter att se, men för att hålla Älva sällskap ibland så gör man sånt. Gubben satt också med.
Det har varit fint väder idag också och jag hoppas att det blir det imorgon med så jag kan sitta ute en stund innan jag börjar jobba klockan 15. Ska vara kvar till 20 och sen är jag ledig till söndag.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar