söndag 14 oktober 2012

Detta inlägg

blir 1988 och det är det året som jag och gubben gifte oss. Vi hade varit tillsammans i 11 år, förlovade i 3 år och även bott ihop i 3 år. Vi hade inte bråttom. Men så var vi faktiskt bara 15 år när vi blev tillsammans och under åren innan vi flyttade ihop gick vi klart skolor, gubben gjorde lumpen och började jobba. Jag gick ut högskolan 1983 och hade sen ströjobb innan jag fick ett långvikariat inom särskilda omsorgen(som det heter idag).
Detta år föddes även grabben som bor hemma hos oss.
Idag har det varit en riktig slödag igen med regn på förmiddan och grått resten av dan.
Gubben har fixat i skåpet där vi hade mössen och jag/vi hoppas att de inte kommer in där igen. Skåpet blev rengjort och medicin som vi hade där flyttade vi till ett annat skåp.
Tvättat lite har jag gjort och vikt lite kläder.
På kvällskvisten hjälpte gubben vår bekanta som har hästarna som Älva älskar med hennes och sambons bil.
Tjejerna har idag spelat datorspel och tittat på film och slöat.
Jag fick fram broderiet och gjorde några stygn på tavlan.

Det röda bröstet klart på en fågel

Nu är det dags att stänga ner allt för imorgon är det en ny vecka med skola och jobb.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar