söndag 24 juli 2011

Tystnad har

det varit här några dagar och det beror inte på att jag inte skrivit något utan på att jag uppdaterade datorn och då försvann de rätta inställningarna på min dator.
Nu lånar jag en annan dator och kan då publicera mina inlägg.
Igårkväll hade vi en skön filmkväll som slutade vid 1.30 och då var vi alla trötta så sängen hägrade verkligen.
Det var bra filmer vi såg också. Vi satt ute på altanen hela tiden.
Jag broderade på delfinen och bild kommer när jag startat min dator och skrivit bloggen där och sen startat denna dator för att publicera inlägget innan jag får hjälp med inställningarna på min dator.
Jag har jobbat mellan 12 och 20 idag och ska upp och jobba till 8 imorgonbitti. Får sluta 15.
Det har varit skapligt väder idag, men visst har vi fått regnskurar.
Säger nu:
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
HA EN SKÖN MÅNDAG!!!

1 kommentar:

  1. Så typiskt! Datorer har sitt eget liv och ställer om sig som de själva tycker. Gott att ha dig tillbaka nu iallafall.

    SvaraRadera