tisdag 12 juli 2011

Jag har faktiskt

varit lite flitig idag och fått lite gjort.
Plockat i köket så det såg lite ordentligt ut en liten stund iallafall.
Sen blev det en raid med dammsugare(men det märks ju inte på golvet nu ikväll).
Runt 12 började det regna och sen blev det åska en stund också.
Efter dusch och lite dator så bakade jag en Snoddas(moccarutor eller chokladrutor kallas de också).
Solen tittade fram och det var väl mest uppehåll, men det kom några ordentliga skurar på eftermiddan också.
På kvällskvisten kom min kusin AB med sina döttrar och hälsade på.
Mycket skratt och prat blev det och det är ju synd att vi inte träffas oftare.
Vad tråkigt det är när grejer går sönder och just nu har vår skrivare som inte är 1 år än lagt av. Jag hoppas att gubben hittar felet annars är det väl bara att lämna in den på den firma som begärt sig i konkurs. :-(
Jag var ju uppe ganska tidigt imorse och börjar faktiskt känna mig lite sliten nu så det ska bli skönt att gå och lägga sig.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

HA EN RIKTIGT SKÖN ONSDAG IMORGON!!!

2 kommentarer:

  1. Trist med skrivaren :-( .

    Visst är det lustigt att hur mycket man än dammsuger och städar så efter en liten stund syns det inte...

    SvaraRadera
  2. Trist med teknikprylar som inte fungerar som de ska. :(

    SvaraRadera