fredag 22 juli 2011

Fy fan, vart

är världen på väg?
Nu har det sprängts bomb i Norge och någon har åkt till en ö i Norge och skjutit människor.
Gubben och Älva skjutsade mig till jobbet och hämtade mig sen. Jobbat mellan 12 och 20.
När vi kom hem blev det en promenad med hundarna och sen har vi slöat.
Inatt vaknade jag vid 2-tiden av att det regnade riktigt rejält. Jag hörde ingen åska, men det gjorde gubben.
Men strax efter 6 så vaknade jag av en riktigt åskknall. Gubben vaknade också och även Älva kom för strömmen gick. Den kom tillbaka snabbt, men sen small det igen och vår jordfelsbrytare löstes ut så strömmen gick. Gubben gick ner och kollade när åskan var borta och det var bara att slå på den och vi hade ström.
Solen har tittat fram, men det har varit en klippig dag. Så fort man har gjort något har svetten runnit floder.
Ska ta en snabbdusch nu och söka mig mot sängen för imorgonbitti ringer min klocka 5.30 för klockan 7 ska jag vara på jobbet och stanna där till klockan 16.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar