torsdag 5 maj 2011

Sovit gott inatt

det gjorde jag, men jag gillade inte att vakna till klockan vid 6. :-(
Men det var bara att pallra sig upp och göra det jag skulle.
Håller på att tvätta och jag har tredje maskinen igång och innehållet ska snart hängas upp för tork.
Solen lyser och ingen snö har jag sett idag, men det är ingen värme ute. Jag hoppas att det blir lite varmare imorgon och att det låter bli att blåsa.
Känner mig trött och seg och i huvudet snurrar just nu: middagsmat???
Och jag har ingen aning om vad jag skall hitta på för något.
Igår blev det köttbullar, sås och potatis. Häromdagen var det korv och pommes frites och dan före det spagetti och köttfärssås.
Jag är inte duktig på att laga till fisk och Älva är inte förtjust i fisk. :-(
Men nån mat blir det nog så småningom.



Var bara tvungen att visa godispåsen :-)


Hon är ju jättesöt

3 kommentarer:

  1. Tycker inte heller om fisk... eller dvs skolans fick. Den jag lagar själv brukar alltid gå ner *ler*

    SvaraRadera
  2. Jag har stekt sill i kväll det blev jättegott med lök och nykokt potatis!!

    SvaraRadera
  3. Usch den där middagsvåndan känner jag igen.
    Ett tag var vi så duktiga att vi skrev matsedel vecka för vecka. Det var bra för då fick man lite variation på det hela.

    SvaraRadera