fredag 20 maj 2011

Jag fixade en

konfirmationspresent och jag hoppas att flickebarnet(min brorsdotter) blir glad att få det.
Om dagen började i moll när det gäller vädret så slutade det i dur. Synd bara att det blåste en massa, men det var inte direkt kyliga vindar.
Gubben min(är så snäll) lagade maten när han kom hem och efter den gick jag till sängs en stund eftersom jag jobbar inatt.
Han gick ut och klippte lite gräsmatta och grabben städade "sin" bil som han skulle gjort i flera veckor nu.
Jag sitter och lyssnar på olika nattljud, kollar tvättstugan, läst bloggar och broderat några rader på HelloKitty-katten. Vill bli färdig så jag kan börja på något nytt samtidigt som jag håller tummarna för att den vita broderitråden ska räcka till hela katten.

HOPPAS NI FÅTT SOVA GOTT INATT

2 kommentarer:

  1. Sy fortare så hinner du klart innan tråden tar slut *ler*
    Jotack jag har sovit som en stock. Dock bara ett vanligt antal timmar....

    SvaraRadera
  2. Visst är det konstigt: först vill man börja ett projekt och sedan bli klar så fort som möjligt för att få börja ett nytt och sedan bli klar.... osv ;-) .

    Hoppas du får en bra dag!

    SvaraRadera