torsdag 12 maj 2011

Hoppsan, onsdagen

försvann med ett flygande fläng tillsammans med halva tisdagen. :-)
Jobbade tisdageftermiddag och orkade inte starta datorn när jag kom hem på kvällen.
Igårmorse var jag uppe med tuppen, men ville/orkade inte starta datorn då heller eftersom jag skulle börja jobba 10.
Vi hade personalmöte på jobbet och gjorde sommarschema på 12 veckor, pust. Vi fick iallafall ihop det.
Slutade 15 och åkte hemåt och i stort sätt vände i dörren för gubben, jag och Älva åkte till det där stora blågula varuhuset som ligger i den största kommunen i vårt län.
Där hittade vi en del av de grejer vi skulle ha.
Innan vi styrde kosan hemåt blev det käk på det där stället med stort M.
Hemma fick vi ett ryck och städade ett rum innan sänggång.
Det var härligt och varmt väder igår och inatt vid 2.20 vaknade jag av att det åskade så det var bara att kliva upp och dra ut telefonkontakter och lite till.
Regnade gjorde det också och det behövs ju.
Det är växlande molnighet idag och just nu skiner solen, men det har kommit en riktig regnskur på morron.
Igårmorse vek jag handdukar och lite lakan och idag har jag satt igång en tvättmaskin som jag ska hänga nu.
Eftersom jag inte var inne på datorn igår har jag kollat facebook och så måste jag läsa igen alla bloggar jag missat. ;-)
Börjar jobba klockan 12 idag gör jag också. Sluta får jag göra 21. Jag och min jobbarkompis ska fixa det sista med schemat.
Tvätten, mat till hundarna och frukost till mig var det...

HA EN TREVLIG TORSDAG!!!

2 kommentarer: