onsdag 30 mars 2011

Onsdag och jag

tog morgonpromenaden idag också. Runt 5 minus var det när jag klev upp och solen började titta fram. Och nu tittar den fram riktigt fint. Jag hoppas att det blir en härlig vårdag idag för det tror jag att vi alla behöver. Tänkte att jag skulle vika alla rena kläder innan jag ska iväg till jobbet mitt på dan. Håller på att tvätta lite också och hinner nog köra en maskin till innan om jag passar den jag har i nu. Men ska jag göra det jag skriver att jag ska göra så ska jag ju inte sitta här iallafall. ;-)

1 kommentar:

  1. Och jag som tänkte ha städar tävling i denna fina dag. Och vi alla städar här, Sambon tvättar bilen. Jag diskar och så ska vi hjälpas åt med att damsuga. Ja, jag är friskförklarad, och om jag är lite krakslig så är han det också. Karar, är sjuka så länge och blir aldrig helt bra. hehe. Bra att vara kvinna. ha det bra på jobbet.
    Kram Gunilla och Stumpis.

    SvaraRadera