måndag 7 mars 2011

Oj, vart tog

måndagen vägen idag?
Jobbat har jag gjort och lite till har jag gjort.
Gubben och jag var iväg och köpte hundmat och mjölk sen fastnade vi framför varsin dator och TV:n.
Var tvungen att titta på det nya programmet "En unge i minuten". Tycker att det är intressant att titta på såna program när barn kommer till världen.
Borde väl egentligen gått och lagt mig tidigare för idag har det varit en dag av mycket trötthet och huvudet har inte riktigt hängt med.
Imorgon så ringer klockan 5.30 igen, men sen på onsdag ska jag sova lite längre.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

1 kommentar:

  1. JAg var på banken, biblioteket, vila i soffan skrev ett litteraturinlägg på miun och gick och lade mig jätte nöjd! Att ha en inlämningsuppgift klar 1 vecka förtidigt!!!!!

    SvaraRadera