tisdag 1 mars 2011

En tisdag med jobb

och sen när gubben slutat iväg och handla lite mat.
Väl hemma så blev det god mat(som gubben laga), spagetti, stekt lax och vitsås.
Sen hamnade vi framför varsin dator.
Det har varit några minusgrader idag och solen har lyst med sin frånvaro. Hoppas på bättre väder imorgon när jag är ledig fram till 20.45. Nattjobb alltså.
Detta fina halsband fick jag av min brorsa och hans familj. Det är min kära brorsdotter som valt det och runt ringen står det: BE THE STAR YOU ARE
Ska ta en bild på gubbens också och visa vad fin den också är.
Nu är det dags att stänga ner och gå och sova igen.
Jag har sovmorgon(kan man säga fast jag får sova dag på torsdag) ända till söndagmorgon.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

3 kommentarer:

  1. Fin present.Härligt med sovmorgon om man kan sova.

    SvaraRadera
  2. Fint halsband och härligt med omtanken!

    SvaraRadera
  3. Fint smycke.
    Sovmorgon är skönt, även om man inte går upp så mycket senare än vanligt. Det är det där med att slippa stressa bara.

    SvaraRadera