tisdag 29 mars 2011

Duktig var jag

idag också. Morgonpromenaden tog 19 minuter. :-) Tittade ut genom ena köksfönstret precis och där fick jag se 2 skator som håller på att bygga sitt bo. Det måste väl betyda att våren är i antågande? Grått och trist är det och nån minusgrad också. P.S. Jag vet inte riktigt vad som har hänt med bloggen. :-( Jag försöker skriva precis som förut så att det ska bli lättlästa stycken, men när jag tittar på bloggen när jag skrivit klart är allt i ett enda stycke. Hoppas att det går att läsa ändå. Försökt rätta till felet, men det går inte. :-( D.S.

5 kommentarer:

  1. va duktig du är!!
    ja här har vintern kommit tbx med ett vitt,vackert täcke på backen :(

    SvaraRadera
  2. Ha.. vi har inte fått nån snö nu. Lite grått är det. Ingen promenad än i dag men jag har varit på gympa!!

    SvaraRadera
  3. vad duktig du är, ibland tycker jag blogger lever sitt eget liv, vad man än gör

    SvaraRadera
  4. Bygger skatorna högt eller lågt???? Det är viktigt så vi vet hur sommaren blir.... Bygger de högt blir det mycket regn =(

    SvaraRadera