tisdag 25 januari 2011

Kan tala om

att tvättmaskinen inte stoppade in tvätten eller startade sig själv utan den behövde min hjälp.
2 maskiner har blivit tvättade och upphängda.
Har inte tagit mig i kragen och tagit reda på den rena tvätten som jag tänkt innan klockan 15 idag.
Online Stickcafé startade då och jag tänkte att jag skulle varit duktig till dess.
Jag har följt alla hela eftermiddan, men inte fått fram något handarbete själv.
Idag lagade jag maten och den gick att äta. :-)
Okej, jag är väl inte helt urusel på att laga mat, men gubben är mycket duktigare.
Gubben har varit hemma idag också av säkerhet mot sin omgivning, men imorgon ska han till jobbet igen.
Jag skulle ha jobbat inatt, men jag har semester och det känns faktiskt ganska skönt. Visserligen var jag hemma förra veckan, men jag var ju sjuk då.
Rentvätten finns kvar till imorgon, jag tror jag letar fram 1 handarbete.

1 kommentar: