tisdag 25 januari 2011

Det blev en hel

stygn sydda till caféet på facebook. Det skulle vara färgrikt, men jag vet inte om beige är särskilt färgrikt?
Grötfat
Gubben har hållit på med och städa och plocka ur grabbens rum så nu är det rent och fint.
Vi har inte kastat ut grabben, men han kan inte ha kvar rummet han har haft. Det är meningen att han ska ha ett rum i vår koja så fort allt är klart därinne.
Grabben drog förresten upp till huvudstaden ikväll igen. Får se hur länge han blir borta denna gång.
Kanske tills vi ringer och säger att han har möte på AF om nån dag. :-)
När gubben var klar däruppe fick han hjälpa mig och montera en jultavla som egentligen skulle varit klar innan jul, men är ju färdig till jul iallafall. ;-)
Jag gjorde klar den förra året någon gång och har haft bilder på bloggen under tiden den gjordes.
Tomte med spark
Nu ska jag söka mig mot sängen och sova gott och bestämma mig för att det första jag ska göra är att tvätta och ta reda på rentvätt innan jag gör någonting annat.
Är det någon som på allvar tror att jag lyckas med det?
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är som broderar det har jag alldeles gett upp!

    SvaraRadera