onsdag 19 januari 2011

Då kom den där

kvällen igen.
Gjort mycket har jag inte fast jag har matat pannan med ved så vi har varmt inne.
Jag har suttit ute i solen en stund idag och druckit te. Skönt var det.
Magen börjar sakta men säkert bli sitt vanliga jag, men så har jag druckit mest och ätit lite ris och skorpor.
Gubben har jobbat och slitit först på jobbet och sen när han kom hem har han fortsatt.
Det kommer att bli skönt för honom när det våras igen så han kan fortsätta med sina planer ute.
Om ni inte har märkt det så är det fullmåne ute.
Jag märkte det i natt när jag skulle sova. Det var lögn i sjutton att sova gott. Låg och vände och vred på mig och tänkte nästan byta sovrum för att se om det blev bättre.
När gubben åkt till jobbet klev jag upp, släppte ut hundarna en sväng och sen la vi oss här nere och jag fick några behövliga timmars sömn.
Nu ska jag göra ett nytt försök i att få sova gott så:
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar