onsdag 6 oktober 2010

Sitter och funderar på

hur natten ska bli.
Har inte sovit en blund sedan jag klev upp 10.15 och nu är det för sent att ta sig en lur för klockan är ju över 19.
Jaja, det är ju bara en natt så det ska nog gå bra(synd bara att jag är trött nu).
Jag har varit och klippt mig och det enda som saknas är väl lite färg och imorgon en frisörska som fixar till det så det ser ut som idag. :-)
Jag kommer att ha sällskap till och från jobbet för Gugge jobbar också.
Usch vad det blåser ute och vad kallt det är. Vill inte ha höst just nu utan sommar och varmt.

GOD NATT OCH SOV GOTT
ALLA NI SOM FÅR SOVA INATT!!!

2 kommentarer:

  1. har heller inte sovit nåt sen jag klev upp vid nio i morse och ska som du jobba natt...kommer att bli skitskoj...vi får tänka på varandra så kanske man håller seg vaken :D

    SvaraRadera