lördag 16 oktober 2010

Lördag och svinkallt

tycker jag att det är. Men det är bara början på det som ska komma senare. :-)
Var visst ca 6 minus när jag klev upp vid 8-snåret.
Sitter och laddar för arbetsdagen som börjar 12. Ibland skulle jag vilja ha ett 7 till 16 jobb, bara måndag till fredag och ledig alla helger och röda dagar. Men jag trivs ju också med mina arbetskamrater och de jag jobbar med, så...
Ser ut att kunna bli en fin höstdag, solen skiner så vackert.
Svamel blev det visst och egentligen ska jag väl gå upp och ställa mig i duschen så jag är klar ordentligt vid 11.30 då det är dags att åka.
Gubben och tomten åkte iväg för att köpa hundmat då den är på väg att ta slut för labbarna.
De 2 har varit ute och krattat löv. Den ene frös och den andre svettades mycket. Vilken som gjorde vad är inte svårt att gissa om man känner dem. (Tomten frös och gubben svettades)
Duschen ska intagas nu!

HA EN RIKTIGT SKÖN LÖRDAG!!!

3 kommentarer:

  1. Du får oxå ha en skön lördag, passa på att njuta av solskenet, även om det bara syns genom fönstret så blir man pigg och glad. Kram sytanten

    SvaraRadera
  2. ha en riktig trevlig lördag på jobbet och njut av din lediga dag i morron :)

    SvaraRadera
  3. Här var också isande kallt imorse men har nu varit ute på prpmenad i solen och det var ljuvligt ute!

    SvaraRadera