söndag 24 oktober 2010

Idag har det

varit "skit"väder. Regn och rusk. Typiskt höst.
Absolut inte roligt att vakna till det kl 5.30.
Men det var bara upp och hoppa och fara iväg och tjäna till brödfödan.
Haft en lugn dag även idag. Missade maten på jobbet för jag slutade 15 och maten var inte klar då, men som tur var hade tomten och gubben precis ätit och det fanns kvar som räckte till mig.
Efter maten försökte jag lägga mig och vila en liten stund, men 3 hundar ville vara nära mig eftersom jag varit borta hela dagen så så mycket vila blev det inte.
Gubben tog med sig tomten och städade vårt ställe och sen handlade de lite.
Resten av kvällen har vi tillbringat vid varsin dator och glott på datorn.
Strax ska jag plocka ihop datorn för Gunilla fick rycka in och jobba inatt och vill ha lite sällskap av internet.

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Vi har haft samma väder här. :)

    SvaraRadera