fredag 22 oktober 2010

Har varit ut på en

shoppingrunda tillsammans med Gunilla.
Min brorsdotter hade en sån fin kofta på sig för ett tag sedan med dödskallar och jag blev riktigt sugen på en sån.
Åkte iväg till den staden där vi brukar storhandla och gick in köpcentrumet där och in på affären där det står bl.a. Gina på.
Tror ni det fanns några såna snygga koftor kvar med dödskallar?
Nej, naturligtvis inte för det var ju det jag ville ha. :-(
Men okej, jag hittade en annan kofta i svart/vitt som jag tyckte var snygg och det tyckte även Gunilla. Så den fick det bli.

Koftan utan dödskallar
När den var inhandlad så behövde jag till apoteket så vi tog en promenad och höll på halka ett antal gånger både hon och jag. Det syntes nästan inte att det var halt.
Tillbaka till köpcentret igen och då tog vi oss lite fika och sen gick vi i lugn och ro och tittade i lite affärer och gjorde lite mera fynd.
Hemma igen drack vi lite te och kollade facebook och frontiervill(vi är nästan slavar under dessa spel).
Gubben kom hem tidigt och passade på att gå ut och fixa lite vid den snart helt renrivna boden.
Jag ska snart göra mig klar för jag ska bort en sväng ikväll också(ibland är det allt på en gång).
Solen skiner, men inte är det varmt ute och nu är vi ännu närmare vintern eftersom den första snön har kommit.
HA EN TREVLIG FREDAGKVÄLL!!!

1 kommentar:

  1. Gina är ett måste när jag får tillfälle. All fin reklam som gör att man blir så sugen, brukar inte resultera i nått. Men en o annan tröja brukar följa med hem.
    Skönt att du hittade en kofta du gillade, de behövs nu när det är så kallt

    SvaraRadera