onsdag 20 oktober 2010

En utmaning har jag fått från

Sytanten och det är klart att jag antog den.


1. What is your favorite word ? Kärlek Ömhet

2. What is your least favorite word ? Jäkt

3. What turns you on creatively, spiritually or emotionally? Gubben, djuren och alla andra goa människor runt mig

4. What turns you off ? Stress

5. What is your favorite curse word ? Jäklar

6. What sound or noise do you love ? Hundarnas ylande när vi kommer hem

7. What sound or noise do you hate ? Hip hop när jag ska sova

8. What profession other than your own would you lik to attempt? Äga/stå i en garnaffär(fast jag inte är så jätteduktig)

9. What profession would you not like to do ? Politiker

10. If heaven exists, what would you like to hear God say, when you arrive at the Pearly Gates ? Dina släktingar, vänner och djur väntar på dig där borta


Skickar utmaningen vidare till Gunilla Rosenvante Clara Stickar Urmodern

Vill ni så antar ni utmaningen och vill ni inte hoppar ni över den. :-)


Jag sitter på jobbet och lyssnar till tvättmaskin, lågt TV-ljud och nattens alla andra ljud.
Det är några timmar kvar innan jag får sova. :-)

3 kommentarer:

  1. Oj, tack. Fick den från annat håll igår också, men jag kör den en gång bara i kväll.
    Ska fnura lite på det idag.

    SvaraRadera
  2. Tackar! ska försöka få till det i kvällningen....
    ha en underbar dag

    SvaraRadera
  3. Visst blir det så att man läser andras kommentarer på online stickkafé och stickar inte något själv? Har inte hunnit med mycket själv...

    SvaraRadera