torsdag 1 juli 2010

Jag vek och la

in en massa lakan och påslakan innan jag ställde mig i duschen.(En klapp på axeln till mig)
Sen jag till jobbet for och gjorde det jag skulle.
Nu när jag kom hem ikväll så gjorde jag iordning så vi ska få lite flädersaft, den ska stå några dagar och sen får vi se vad den smakar.
Gubben har skjutsat iväg grabben till en kompis och imorgon beger de sig söderut i några veckor(inte utomlands utan inom Svea rike)
Sen när gubben kom hem igen gick han till kojan och slipade lite golv och väggar och sen avslutade han det hela med att grundmåla ett tak.
Förhoppningsvis så är det hela klart innan vecka 32.
Nu är det dags för sängen igen och imorgonbitti ringer klockan 5.30 och jag ska vara på jobbet 7.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar