tisdag 6 juli 2010

Det bidde en ny

saftsil så nu är saften silad och en ny omgång på g. :-)
Och inte bidde det någon morgonpromenad imorse för jag orkade inte, men jag var iallafall ner och körde igång en tvättmaskin.
Har jobbat mellan 10 och 19 idag och vi har varit några stycken ut på utflykt.
Grabben som skulle vara borta i 14 dagar kom hem idag. :-) Han och kompisen hade planerat utan att ha planerat tillsammans med de de skulle vara hos.
Dagen började lite grått med regn och övergick sedan i vackert väder och uppehåll.
Inte fullt lika varmt som det har varit och det är jag faktiskt glad för. För mycket värme gör en bara ännu mera trött och slö.
Gubben har varit iväg och köpt vattenpumpen(som äntligen kommit) och även inhandlat en varmvattenberedare.
Sen gick han till kojan och spackla lite och har målat toataket en gång.
Imorgon är jag ledig och det ska bli skönt och jag SKA kliva upp och följa med gubben och gå hem.
Snart dags för sängen så jag säger väl redan nu:

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar