fredag 29 januari 2010

Vilken fullmåne

det är ute ikväll.
Jag behövde inte ficklampan när jag var ute på rundan med taxen.
Är det så klart imorgonkväll ska jag lura ut gubben med kameran och ta lite bilder.
Har besök av en liten tomte så vi käka tacos ikväll och sen titta han och gubben på TV medan jag satt och glodde på denna dumburk.
Har haft tid att brodera färdigt tomten, men inte ens det har jag gjort.
Får fixa det imorgon så jag kan leta fram något nytt att börja med.
Har börjat använda disktrasorna som jag stickade och de fungerar bra. Har inte hunnit tvätta någon än, så fortsättning följer.
Har stickat en vit och den får jag nog tvätta oftare än den blå skulle jag tro.
Och nu är klockan sådär mycket igen så det är dags för den sköna sängen.

GOD NATT OCH SOV GOTT OCH NJUT AV SÖMNEN!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar