torsdag 21 januari 2010

Jag har vikt lakan och

Istapp från stuprör


kläder, men de har inte hamnat på rätt plats ännu.
Jag har även lagat mat och diskat(duktigt av mig) medan gubben fick hjälp av grabben att ta in pallen ved som grabben packade på igårkväll.
Vet inte vad det tagit åt honom, men han har varit riktigt hjälpsam ett par dagar nu. Han är kanske ute efter något speciellt? :-)
Det har varit runt 3 minus idag också.
Imorgon eftermiddag är det dags för mig att ta på mig arbetskläderna igen och arbeta till måndag klockan 20.00. Jag arbetar i inte dygnet runt utan jag får åka hem och sova. :-)
Snart är det StarTrek på TV och jag tror jag ska ta fram broderiet då och sy några stygn.

2 kommentarer:

  1. Då byter vi pass då. Vilket isblock det bildats. Vi har ingen sådan här ännu men det blir väl längre fram antar jag. Hoppas det är bättre med ögat.
    Ines tog ingen skada av bullarna, var lite orolig i går eftersom jag inte vet om hon åt båda eller bara delar, men man kan ändå inte låta bli att le åt de fyrbenta vännerna, som är så hjälpsamma mot varandra när det gäller nått man inte får.

    SvaraRadera
  2. Oj vilken istapp... bara att ställa fram wishkeyn då...! Eller nåt annat gott man ska ha is i! Ha det så trevlig på jobbet, själv får jag vara helt ledig, hela helgen!!!
    Kram sytanten

    SvaraRadera