fredag 1 januari 2010

Då var snart första

dagen på detta nya år avklarat.
Jag stannade i sängen till ca halvelva(tror jag klockan var) och sen hände nog inte så mycket innan jag var tvungen att ställa mig i duschen och sen dra iväg till jobbet och jobba mellan tre och åtta.
Hemkommen nu ikväll så hamnade jag så klart framför datorn och med resterna av ostbågspåsen(får skylla på att det har blivit lite dåligt med mat idag).
Jag vet vad jag kommer att göra mer i helgen eftersom jag jobbar både imorgon, i övermorgon och dan efter det. Men sen är jag ledig i 3 dagar igen. :-)
Och då jobbar jag bara fyra timmar nästa fredag och ledig helgen, kan det bli bättre?
Glömde skriva inatt att jag hann sticka färdigt min tredje disktrasa och började på en fjärde innan klockan slog tolv och blev ett nytt år.
Men tyvärr har jag inte testat dem än och det är kanske bäst att jag gör det innan jag gör alltför många.
Snart dags för mig att gå och sova eftersom jag börjar sju imorgonbitti.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

2 kommentarer:

  1. Hej och god fortsättning! Du måste visa dina "trasor", det är så himla roligt att se vilken kreativitet alla har. Alla roliga, snygga,smarta ideer. Kram sytanten

    SvaraRadera
  2. God fortsättning. Håller med Bettan, du får visa trasorna.

    SvaraRadera