tisdag 13 augusti 2013

Usch, vad

jag sovit dåligt i natt.
Hört alla nattliga ljud man kan höra och haft en Älva som inte alls sovit mycket. Mindre än mig skulle jag tro.
När jag hörde henne vid 4 i morse var jag inte alls glad och talade då om för henne att jag skulle väcka henne vid 9. Vilket jag också gjorde, men jag fick tyvärr inte upp henne förrän 10.30.
Killkompisen M är här och de sitter nu och spelar TV-spel.
Och inte har jag gjort något vettigt än och klockan är snart 12.
Okej, tvättmaskinen går, men den jobbar ju helt själv.
Solen har tittat fram, men jag vet inte vad det egentligen tänker bli för väder. Regnet ser nästan ut att hänga i luften och jag skulle behöva tvätta mycket och hänga ut.
Jaja, ska försöka slita mig från denna dator och göra mer nyttiga saker som ...
HA EN FORTSATT SKÖN TISDAG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar