måndag 25 juni 2012

Regnet det bara

öser ner och jag är trött på det.
Det är faktiskt sommarmånad och då ska solen skina lite mer än vad den gör nu!
Jag var hemma vid 8 imorse för jag var tvungen och tanka bilen innan jag for ända hem.
Möttes av en svart labbe ute och blev en aningens nervös.
Hade de glömt honom ute i natt?
Men det var inte så för gubben var vaken.
Blev lite prat och sen stoppa jag mig i säng och somna och sov till över 13.
Jag behövde nog det och så är det ju sjusovarväder idag.
Älva satt med datorn och höll på.
Till "frukost" för mig idag blev det stekt färsk potatis och burkskinka. Beror naturligtvis på tidpunkten då jag klev upp och att gubben och Älva behövde mat i magen.
Jag har varit ner en sväng till byn och inhandlat bl.a mjölk och hämtat bankgiroblanketter på banken.
Älva och gubben sitter uppe och tittar på några filmer och jag sitter i köket med datorn och på TV:n rullar en dvd-film med Sagan om Ringen.
Försöker hitta lite energi så jag ska få något mer gjort innan det är dags för sängen igen. Och jag tror nog att det kommer att bli en ganska tidig kväll för mig.
HA EN FORTSATT TREVLIG MÅNDAG FAST REGNET BARA ÖSER NER!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar