torsdag 15 december 2011

Fick fram

dammsugaren och dammsög ett rum och köket. Skulle fortsätta med hallen, men det tog tvärstopp igår.
Dammsugaren står kvar på samma ställe och tittar på mig och undrar när jag ska fortsätta. ;-)
När gubben kom hem från jobbet så for vi iväg till grannkommunen och det stora billiga varuhuset och handlade lite. Älva köpte bl.a. lite julklappar till sina bekanta.
Idag har Älva och jag varit till vårdcentralen med hennes bråkande mage och vi får se om vi kan få nån rätsida på den nu.
Och strax ska vi åka iväg på ett möte och efter mötet ska jag skjutsa hem henne och vända tillbaka för jag ska jobba lite också. Men sen är jag faktiskt ledig till måndag 20.45. :-)
Det ska bli skönt, har ju lite att göra innan jul.
Den snälla solen tittade fram en liten stund nu på förmiddan, men nu har den gått och lagt sig igen eller åtminstone gömt sig någonstans.
Nej, nu är det dags att stänga av och börja röra oss mot bilen så vi kommer i tid dit vi ska.
HA EN FORTSATT SKÖN TORSDAG!!!

1 kommentar:

  1. Jag har inte ens fått fram min dammsugare!
    Hoppas Älva får hjälp med magen!

    SvaraRadera