onsdag 8 december 2010

Jag hann hem

ordentligt och i tid så gubben slapp jäkta till sin fackkurs.
Jag och hundarna låg och sov till 12 och sen har vi varit uppe och inte gjort så jättemycket.
Tvättat lite har jag gjort och eldat.
Jo, just ja, jag har plockat fram våra broderade(broderade av mig och mamma) jultavlor och satt upp på väggarna. Har en till som ska upp, men jag måste ha gubben och hjälpa mig montera den.
Var ut och hämtade posten och då hittade jag denna i brevlådan.

Värma varandra
Jag såg den hos Urmodern och blev intresserad och kunde inte låta bli att beställa den fast vi egentligen har köpstopp här hemma.
Nu har både gubben och jag fastnat framför varsin dator och TV:n också fast vi tänkt oss annat.

1 kommentar:

  1. Ojdå.. ibland blir det bara så... att man bara MÅSTE handla nåt som man väldigt gärna vill ha. Hoppas att den är bra din bok och att den ger massor av glädje. Kram sytanten

    SvaraRadera