torsdag 2 juli 2009

Nyklippt, varm och slö

Det är jag i ett nötskal idag(och många andra dagar, slö alltså).
Efter jag klippt mig hälsade jag på broder med familj och drack en kopp kaffe och prata lite. Fick med mig lite kläder hem som jag kunde ha(alltid bra så slipper man handla själv).
Innan jag for iväg så satte jag på "kylanläggningen" och det var faktiskt ganska behaglig temperatur när jag kom hem. Det som är lite synd är att man måste ha dörrarna stängda för bästa effekt. Men just nu är det så varmt ute att varken jag eller hundarna vill vara ute.
Skulle behöva koka lite makaroner så jag kan göra en sallad till gubben kommer hem. Han vill nog säkert ge sig iväg till sitt projekt idag också och då kan det ju vara bra om han kommer iväg så fort som möjligt.
Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på att göra idag, det känns alldeles för varmt för att motionera dammsugaren just nu.
Någonting blir det säkert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar