måndag 9 juli 2012

Glömde tala om

att jag var flitig med virknålen under bilresan både bort och hem.
Fick ihop 3 mormorsrutor till.
När tjejerna skulle gå och lägga sig inatt så skrek kompis I till.
På fönsterbrädan i Älvas rum satt en stor skalbagge.
Jag har då aldrig sett en sån stor skalbagge. Var nog ett par centemeter lång.
Inatt har jag faktiskt sovit gott och kunde sova ganska länge också och jag lovar att det var skönt. Och när jag vaknade så sken solen och det gör ju inte saken sämre.
Jag ska försöka göra ett ryck och göra något vettigt här hemma, men jag vet inte hur det kommer att gå.
Sen ska jag också ladda för nattens arbete. Ska jobba mellan 20.45 och 715.
Jobbar så även mellan torsdag och fredag och sen har jag SEMESTER!!!
I hela 4 veckor och jag hoppas att jag/vi får bättre väder än de som redan haft semester.
HA EN FORTSATT SKÖN MÅNDAG!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar