tisdag 10 juli 2012

Det är

tisdagmorgon och jag ska snart göra sista rycket innan jag får åka hem och sova.
Igår var en varm och skön dag och en riktig slöardag för mig.
Jag gick inte i många knop och fick på så sätt ingenting vettigt gjort.
Gubben jobbade och tjejerna fick sovmorgon eftersom jag lovade dem det då de klev upp tidigt på söndagen.
Sovmorgon och sovmorgon förresten. De kom i säng väldigt sent(på tok för sent).
Jag hamnade iallafall på altanen och broderade lite(+ att jag broderat lite inatt).
Medan jag vilade innan jobbet så diskade gubben undan(han hade lagat maten också) och plockade med lite andra saker också.
Eldat lite också
Jag vet att jag inte gjort mig förtjänt av en sån underbar karl!
Det var inte så roligt att vara här på jobbet precis när jag börjat för det åskade och regnade ordentligt ett tag. Det var så att lyset blinkade ett par gånger. Men som tur är så har det varit lugnt resten av natten.
Nu till sista rycket innan hemgång!
HA EN SKÖN TISDAG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar