lördag 23 juni 2012

Vi har tillbringat

dagen ute på altanen tillsammans med gasolvärmaren som gubben fick igång efter många om och men. Den är avstängd nu för solen tittar fram på oss och värmer oss också.
Älva har varit riktigt flitig idag och har tyckt att det varit roligt att brodera så vi har inte gjort annat än det idag.
Detta har hon gjort idag:
Gjorde klar den hon började på igår
Och denna har hon gjort idag
Nu sitter hon och ritar på egna mönster som hon ska göra.
Jag har suttit bredvid och broderar idag på min HelloKitty. Bild kommer när jag slutar för dagen.

Gubben har suttit och njutit av ledigheten samt fixat maten till oss. Kyckling och ris, sås och grönsaker.
Nu ska jag gå ut och sätta mig igen bredvid vår kreativa Älva.
(Hon stickar, men får stå för kreativitet)
HA EN SKÖN FORTSÄTTNING PÅ KVÄLLEN!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar