torsdag 7 juni 2012

Torsdag och

hade storslagna planer på vad jag skulle hunnit innan klockan 12 idag.Tvätta, hänga tvätt, dammsuga och till slut sitta ute med broderiet.
Har jag hunnit så långt?
Nej!!!
Jag har iallafall tvättat och första omgången väntar på att hängas ute(håller tummarna för uppehåll hela dan så det jag hängde ut igår också blir riktigt torrt).
Ätit frukost(mycket viktigt det också).
Sett en lös hund med sele utanför vårt staket(hittade vart den hörde hemma också, var med nån som var till grannen).
Torkat upp kiss efter någon hund som straffade mig för att han blev instängd när jag kollade upp den lösspringade hunden.
Suttit framför datorn i flera omgångar(för långa omgångar).
Pratat med gubben ett antal gånger i telefon.
Ringt och fixat klipp- och färgningstid till mig och Älva.
Fixat till en grej som håller en vattenflaska till en av kaninerna.
Och det är klart sitter jag kvar här framför datorn så lär jag inte hinna så mycket till.
HA EN FORTSATT SKÖN TORSDAG!!!

1 kommentar:

  1. Men du HAR ju faktisk gjort en hel del även om det inte var vad du planerade :-)

    SvaraRadera