lördag 23 juni 2012

Midsommarafton är

över och fast jag inte festat så vaknade jag med huvudvärk, men jag min huvudvärk beror på alldeles för mycket sömn.
Gubben vaknade tidigare än oss andra och var iväg och städade vårt städställe.
Frukosten är intagen och vi tänker fortsätta bara ta det lugnt idag.
Igårkväll satt vi ute länge och väl och hade det jättetrevligt ute på vår altan.
Älva ville försöka brodera och fick blodad tand och gjorde detta under kvällen:

Snyggt!!!
Idag kommer det en fortsättning på detta och det börjar precis nu.
Jag broderade inte igår utan fortsatte med mina mormorsrutor som jag ev. ska bli ett kuddöverdrag.
Ingen sol visar sig på himlen idag, men vi trotsar detta och sätter oss ute iallafall. Det är nyttigt med frisk luft!
HA EN FORTSATT SKÖN MIDSOMMARDAG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar